معرفی گروه آذران پوشش
درباره ما
1403/05/03 10:32:06

معرفی گروه آذران پوشش

 

شرکت مهندسین مشاور آذران پوشش بسپار در سال 1386 تاسیس و بلافاصله در همان ابتدای سال تاسیس پروژه های کاشی کاری و آجرکاری ضد اسید را در صنایع پتروشیمی و نیروگاه ها آغاز نمود.

شرکت مهندسین مشاور آذران پوشش بسپار (سهامی خاص) در ابتدای فعالیت خود توانست نمایندگی شرکت Carborundum Universal Limited هندوستان با فروش سالیانه 4/4 میلیارد دلار در آن زمان را اخذ نماید که تولید کننده انواع کاشی و اجر ضد اسید، انواع آجرهای نسوز، اتواع ملات های پایه رزین فوران و فنولیک و معدنی سیلیکات پتاسیم، انواع لایه های عایق حرارتی و انواع رابرهای سرد و پوشش های رزینی، می باشد که چندین پروژه بزرگ در ایران با مواد شرکت فوق در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع آهن و فولاد با موفقیت توسط شرکت آذران پوشش بسپار انجام گردید.

شرکت آذران پوشش بسپار در ادامه فعالیت خود با شرکتهای دیگر هندی نیز همکاری می نماید که یکی ازآنها، شرکت معتبر Pacific Refractories Ltd. و دیگری Khodiyar Ceramics (I) Pvt. Ltd. است و با توجه به اخذ نماینگی از آنها انواع کاشی و آجر ضد اسید و ملات های پایه رزین فوران و سایر مواد را برای پروژه های خود و همچنین فروش در ایران وارد می کند.

شرکت آذران پوشش بسپار که همچنان رابطه خود را با شرکت های بزرگ آلمانی نگه داشته است، اینبار نماینده رسمی شرکت های GBT – BÜCOLIT GmbH وHAW Linings GmbH آلمان در ایران در زمینه پوشش های وینیل استر نووالاک و انواع رابرهای ضد اسید و قلیا می شود و برای پروژه های پتروشیمی از آن شرکت ها مواد خریداری نمود.

در راستای علمی تر شدن شرکت مهندسین مشاور آذران پوشش بسپار، محل شرکت به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران منتقل گردید تا در آینده بتواند از دانش و تکنولوژی‌ این پژوهشگاه در زمینه تولید استفاده نماید .

در سال 1400 هیأت مدیره شرکت مهندسین مشاور آذران پوشش بسپار تصمیم به تأسیس شرکت جدیدی به نام آذران پوشش کانیار نمود و از آن تاریخ به بعد این شرکت جدید در خصوص تأمین و تولید مواد ضد اسید فعال بوده و شرکت مهندسین مشاور آذران پوشش بسپار وظیفه اجرا و طراحی مهندسی پوشش های ضد خوردگی را بعهده گرفت که در این راستا شرکت جدید در سال 1401 بصورت مسؤلیت محدود تأسیس و از انتهای سال 1401 فعالیت خود را با انجام پروژه کاشی کاری و آجرکاری ضد اسید در واحد اسید شویی فولاد دشتستان ساوه شروع نمود.

شرکت آذران پوشش کانیار در تصمیم جدیدی به دلیل تحریم های ایران و سخت شدن واردات مواد از خارج، فعالیت خود را بر روی تولید این گروه از مواد در ایران متمرکز نموده که در این راستا از تولیدات شرکت مواد نسوز پاسارگاد در خصوص تولید ملات های بر پایه رزین های فوران و فنولیک و پایه معدنی سیلیکات پتاسیم در پروژه های خود استفاده نموده و از شرکت آریا ضد اسید البرز نیز در تولید کاشی و آجرهای ضد اسید استفاده می نماید.



خدمات ما:




 

دانلود کاتالوگ دیجیتال گروه آذران پوشش